• svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی اهواز - Ahvaz Office

خوزستان ، اهواز ،گلستان ، خیابان فروردین ،نبش خیابان بهمن، مجتمع پاسارگاد، طبقه 2، واحد 2 Unit 2, Floor 2, Pasargad Bldg, Corner of Bahman St, Farvardin Ave, Golestan, Ahvaz, khouzestan, IRAN

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بیشتر ، درخواست خود را ثبت نمایید.

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با ما

061-33754047

ساعت کاری

ما خوشحالیم که در طول ساعات کاری با شما ملاقات کنیم. لطفا یک قرار ملاقات بگذارید

  • شنبه تا پنج شنبه8:30 صبح الی 17 عصر
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی اهواز - Ahvaz Office

خوزستان ، اهواز ،گلستان ، خیابان فروردین ،نبش خیابان بهمن، مجتمع پاسارگاد، طبقه 2، واحد 2 Unit 2, Floor 2, Pasargad Bldg, Corner of Bahman St, Farvardin Ave, Golestan, Ahvaz, khouzestan, IRAN

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بیشتر ، درخواست خود را ثبت نمایید.

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با ما

061-33754047

ساعت کاری

ما خوشحالیم که در طول ساعات کاری با شما ملاقات کنیم. لطفا یک قرار ملاقات بگذارید

  • شنبه تا پنج شنبه8:30 صبح الی 17 عصر

انواع سوئيچ و مدیاکانورتر صنعتی با کارکرد در دمای ۷۵ درجه سلسیوس

مدیا کانورتر صنعتی - Industrial Media Converter
I SWITCH 2
سوئیچ صنعتی - Industrial Switch

شرکت مکاترونیک زاگرس با پرسنلی مجرب و متشکل از مهندسین و کارشناسان خبره و با سابقه مفتخر به انجام کلیه خدمات مرتبط به نصب و راه اندازی “ انواع تجهیزات شبکه می باشد ، در ادامه به معرفی یکی از زیر مجموعه های این دسته از خدمات به نام ”  انواع سوئيچ و مدیاکانورتر صنعتی با کارکرد در دمای ۷۵ درجه سلسیوس” شرکت مکاترونیک زاگرس خواهیم پرداخت.

معرفی خدمت  ”  انواع سوئيچ و مدیاکانورتر صنعتی با کارکرد در دمای ۷۵ درجه سلسیوس ” :
 

معرفی مدیا کانورتر : 

مدیا کانورتر یا مبدل فیبر نوری، در چارچوب سخت‌افزار شبکه، یک دستگاه مقرون به صرفه و قابل‌ انعطاف است که برای پیاده‌سازی و بهینه سازی لینک‌های فیبر در هر نوع شبکه‌ای طراحی شده است.در میان مدیا کانورتورها، نوعی که بیش از بقیه استفاده می‌شود دستگاهی است که به عنوان یک ترانسیور عمل می‌کند، این دستگاه، سیگنال الکتریکی استفاده شده در سیم‌کشی مسی شبکه زوج سیم به هم‌تابیده بدون روکش (UTP) را به امواج نور استفاده شده برای کابل کشی فیبر نوری تبدیل می‌کند. اگر فاصله بین دو دستگاه شبکه بیشتر از فاصله انتقال کابل‌کشی مسی باشد، داشتن اتصال فیبر نوری ضروری است.
مبدل فیبر نوری یا همان مدیا کانورتر در شبکه‌های کلان شهری مورد استفاده قرار می گیرد و به انتقال داده‌ها به مشتریان و موسسات می‌پردازد. این اتصالات از نوع سیم مسی به فیبر، یا فیبر به فیبر هستند. استفاده از این دستگاه‌ها یک راه حل انعطاف پذیر و مقرون به صرفه برای بسط مسافت انتقال با استفاده از زیرساخت‌های کابل کشی موجود محسوب می‌شود.تبدیل مس به فیبر که توسط یک مدیا کانورتر انجام می‌شود، به دو دستگاه شبکه‌ای که پورت‌های مسی دارند، اجازه می‌دهد تا در فاصله‌های طولانی با استفاده از کابل‌کشی فیبر نوری به هم متصل شوند.

 

انواع مدیا کانورتر

مبدل فیبر نوری صنعتی در مقابل مدیا کانورتر تجاری

مبدل فیبر نوری صنعتی به صورت ویژه برای محیط‌های سخت طراحی شده است و تبدیل مدیا را در دمای بین -۴۰ ℃ تا +۸۵ ℃، شوک شدید و لرزش امکان پذیر می‌کند. آن‌ها عموما در اتوماسیون ساختمان، حفاری نفت و گاز و معدن‌کاوی، مدیریت ترافیک، وضع هوا و دیگر کاربردهای صنعتی و فضای باز استفاده می‌شوند. حال آن‌که مدیا کانورتر تجاری با دمای عملیاتی -۱۰ ℃ تا ۵۵ ℃ برای محیط‌های اداری معمولی و مراکز داده‌ها طراحی شده‌اند که دما در آن‌ها کنترل شده است.

مبدل فیبر نوری مدیریتی در مقابل غیرمدیریتی

مدیا کانورترهای غیرمدیریتی از نوع plug & play هستند و نصب و استفاده از آن برای تازه‌کارها بسیار ساده است. این دستگاه اتصال ساده‌ای بین دستگاه‌ها برقرار می‌کند ولی نظارت و مدیریت عملکرد را فراهم نمی‌کند. مدیا کانورتر مدیریتی، عملکرد نظارت بر شبکه، شناسایی خطا و مدیریت از راه دور را مهیا می‌کند و به مدیران شبکه اجازه کنترل کامل داده‌ها، پهنای باند و ترافیک داده را می‌دهد. مبدل فیبر نوری مدیریتی گران‌تر از مبدل غیرمدیریتی است و به خاطر امنیت، قابل اعتماد بودن و مدیریت بهترشان، برای محیط‌های پیچیده‌تر مانند مراکز داده بزرگ و شبکه‌های سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدیا کانورتر PoE در مقابل غیر PoE‎‎

مبدل فیبر نوری PoE برای توسعه مسافت انتقال فیبر قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای دستگاه‌های دارای PoE استفاده می‌شود و توان برقی مورد نیاز برای دستگاه‌ها را از طریق همان سیم‌های مسی موجود برای انتقال داده‌ها فراهم می‌کند. از این مدیا کانورترها می‌توان برای برق‌رسانی به تلفن‌های IP، تجهیزات ویدیو کنفرانس، دوربین‌های IP و دستگاه‌های وای فای از طریق کابل کشی سیم مسی استفاده کرد.

مبدل فیبر نوری مستقل در مقابل دستگاه‌های مبتنی بر شاسی

دستگاه‌های مستقل بسیار جمع و جور هستند، نصب ساده‌ای دارند و در قیمت و فضای نصب صرفه جویی مي‌کنند. این دستگاه‌ها برای کاربست در محیط‌هایی که فضای محدودی دارند مناسب هستند، مانند اطاقک‌های مخابراتی یا جعبه توزیع. مبدل‌های مبتنی بر شاسی دارای چندین مدیا کانورتر مستقل و یک شاسی با قابلیت قرارگیری چند کانورتر هستند. این دستگاه‌ها در شبکه‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند مراکز داده‌ها.

مبدل فیبر نوری مینی در مقابل مدیا کانورترهای استاندارد

چیپ‌های مدیا کانورتر مینی از چیپ‌های مدیا کانورتر استاندارد بهتر است. مزیت آن عبارت است از این‌که تابع سوئیچ DIP ( بسته دو در خط) دارد که نیازهای مختلف را برآورده می‌کند. به خاطر اندازه جمع و جوری که دارد، در محیط‌های شبکه‌های بزرگ مورد استقبال قرار می‌گیرد.

سوئیچ های اترنت صنعتی: 

در محیط های صنعتی، یک نیازی وجود دارد که باید سوئیچ ها نیازی مشخص آماده شوند. سوئیچ های صنعتی علی الخصوص برای اتصالات متفاوت شبکه همچون توزیع انرژی در شعبه های الکتریکی و همچنین نظارت و کنترل عملکرد دوربین های امنیتی استفاده می شوند.
سوئیچ های اترنت صنعتی اتصال شبکه را بین محیط صنعتی و application های شرکت های کسب و کار فراهم می کندو برای استفاده صنعتی ساخته شده اند.سوئیچ های صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند در دماهای بسیار بالا و موقعیت های سخت و در چند موقعیت مکانی از طبقات شرکت گرفته تا کنترل ترافیک دوام بیاورند و قرار بگیرند. در محیط های سخت، یک ویژگی پر کاربرد سوئیچ های مدیریتی صنعتی این است که تنظیمات آن را در حالت VLAN پیکر بندی کنند، این ویژگی شرایطی را فراهم می کند که ابزار هایی که در یک دپارتمان کار می کنند به صورت یک گروه در نظر گرفته شوند .منطقی و IT ، ترافیک را بین این گروه ها جداسازی می کنند تا اطلاعات حیاتی بتوانند بدون اینکه تاخیری داشته باشند به محل اختصاصی خود دسترسی پیدا کنند و میزان امنیت شبکه را افزایش می دهد.

سوئیچ صنعتی
سوئیچ صنعتی

شرکت مکاترونیک زاگرس با ۱۴ سال سابقه از سال ۱۳۸۵ ، مفتخر به انجام کلیه خدمات ذیل ، در زمینه ی راه اندازی ” شبکه های کامپیوتری “ می باشد .

خدمات مکاترونیک زاگرس در زمینه “شبکه های کامپیوتری” :

۱- روترها و سوئیچ های سيسکو Cisco
۲- روتربردهای ميکروتيک Mikrotik Routerboard
۳- انواع سوئيچ و مدیاکانورتر صنعتی با کارکرد در دمای ۷۵ درجه سلسیوس
۴- کارت شبکه، مودم، پرينتر سرور، ماژول و …
۵- انواع کی وی ام سوئيچ KVM Switch و IPMI KVM و KVM Over Wireless
۶- انواع رک ايستاده، ديواری، تين رک و به همراه لوازم جانبی، نمايش دهنده دما و رطوبت و …
۷- کابل های شبکه با روکش و کاربردهای مختلف Cat5e, Cat6, Cat7
۸- کابل های فيبر نوری، انواع OCDF و اتصالات
۹- انواع پچ پنل، کيبل ليبل، کيبل گايد، کانکتورT ، کيستون، پچ کورد
۱۰- انواع کاتکتورهای Rj45 صنعتی به همراه گلندهای مربوطه
۱۱- انواع داکت و ترانک
۱۲- انواع کابل، مبدل های پورت تصوير VGA, HDMI, DVI, ، مبدل USB و …
۱۳- ابزارآلات شبکه و انواع تستر شبکه 

شرکت مکاترونیک زاگرس - ZMC

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ترجمه این صفحه

دیگر خدمات ما

  • شبکه های بی سیم Wireless

    شرکت مکاترونیک زاگرس با پرسنلی مجرب و متشکل از مهندسین  و کارشناسان خبره و با سابقه مفتخر به انجام کلیه خدمات مرتبط

  • گيت وی های FXO, FXS

    شرکت مکاترونیک زاگرس با پرسنلی مجرب و متشکل از مهندسین و کارشناسان خبره و با سابقه مفتخر به انجام کلیه خدمات مرتبط

لیست کامل خدمات