• svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی اهواز - Ahvaz Office

خوزستان ، اهواز ،گلستان ، خیابان فروردین ،نبش خیابان بهمن، مجتمع پاسارگاد، طبقه 2، واحد 2 Unit 2, Floor 2, Pasargad Bldg, Corner of Bahman St, Farvardin Ave, Golestan, Ahvaz, khouzestan, IRAN

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بیشتر ، درخواست خود را ثبت نمایید.

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با ما

061-33754047

ساعت کاری

ما خوشحالیم که در طول ساعات کاری با شما ملاقات کنیم. لطفا یک قرار ملاقات بگذارید

  • شنبه تا پنج شنبه8:30 صبح الی 17 عصر
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی اهواز - Ahvaz Office

خوزستان ، اهواز ،گلستان ، خیابان فروردین ،نبش خیابان بهمن، مجتمع پاسارگاد، طبقه 2، واحد 2 Unit 2, Floor 2, Pasargad Bldg, Corner of Bahman St, Farvardin Ave, Golestan, Ahvaz, khouzestan, IRAN

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بیشتر ، درخواست خود را ثبت نمایید.

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با ما

061-33754047

ساعت کاری

ما خوشحالیم که در طول ساعات کاری با شما ملاقات کنیم. لطفا یک قرار ملاقات بگذارید

  • شنبه تا پنج شنبه8:30 صبح الی 17 عصر

مايکروسافت لينک – Microsoft Lync

شرکت مکاترونیک زاگرس با پرسنلی مجرب و متشکل از مهندسین و کارشناسان خبره و با سابقه مفتخر به انجام کلیه خدمات مرتبط به نصب و راه اندازی “ تجهيزات مخابراتی آنالوگ و ديجيتال VoIP می باشد ، در ادامه به معرفی یکی از زیر مجموعه های این دسته از خدمات به نام “مايکروسافت لينک – Microsoft Lync” شرکت مکاترونیک زاگرس خواهیم پرداخت.

معرفی خدمت  ” مايکروسافت لينک – Microsoft Lync ” :
اگر مجموعه ی شما یک سازمان بزرگ با دفاتر متعدد است که درحال حاضر از ویندوز سرور ۲۰۰۸ بعلاوه آفیس ۲۰۱۰ بهره می برد به طور قطع مایکروسافت Lync برای شما ارزشمند است.
مایکروسافت لینک تجربه برقراری یک ارتباط دلچسب از طریق دستگاه های ارتباطی موجود است. مایکروسافت مدعی است که از این طریق میتواند همه جا، همه وقت و به هر طریقی ارتباط را برقرار سازد.
Lync یک برنامه نسبتا جدید و کاملا زیرساختی و کاربردی است که در کل برای برقراری ارتباط مورد استفاده قرار میگیرد.
Lync ابزاری است برای ارتباطات یکپارچه، به شما اجازه می دهد تا ببینید که چه کسی پای کامپوترش در شبکه در دسترس است و امکان برقراری انواع تبادل اطلاعات و ارتباط را به سادگی برای شما ایجاد میکند. این نرم افزار در اصل ادغام تمام روش های مختلف ارتباط آنلاین در دفتر مرکزی را برقرار می کند، مانند تلفن، پست الکترونیک، ویدئو کنفرانس، وب کنفرانس، پیام های فوری، پست صوتی، فکس، و …، که بسیار متناسب با برنامه های کاربردی مایکروسافت آفیس است. در ضمن Lync منجر به کاهش نیاز به سفرهای غیر ضروری می شود.

امکانات مايکروسافت لينک – Microsoft Lync

ارتباط لحظه ای با استفاده از IM

با به کارگیری از این قابلیت کاربران می توانند به صورت آنلاین با کاربران دیگر به صورت نفر به نفر یا به صورت چند نفره با هم به گفتگوی نوشتاری پرداخت،و همچنین با توجه به قابلیت Presence از وضعیت افراد مطلع شد.

ارتباط با افراد خارج از سازمان

با استفاده از ویژگی Federation این امکان فراهم شده است که دو سازمان بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. همچنین Microsoft Lync قابلیت ارتباط با سرویس های دیگر مانندYahoo messenger, Windows Live, Skype, Google Talk و ... را نیز دارا می باشد.

از دست ندادن تماس ها

در حالی که شما پشت میز خود نیستید می توانید تماس های خود را به وسیله Call Forwarding یاSimultaneous Call روی خط تلفن دیگر یا موبایل خود دریافت کنید یا آن تماس را به صندوق صوتی خود منتقل کنید.

Activity Feed

با استفاده از این قابلیت هر کاربر فعالیت جاری خود را در سازمان مشخص می کند که دیگران می توانند از آن اطلاع یابند.

Audio Conferencing

کنفرانس صوتی یکی از نیازهای اولیه بسیاری از سازمان ها شده است. با استفاده از Lync Serverکاربران می توانند از طریق کامپیوتر شخصی، وب، تلفن و موبایل در کنفرانس حضور پیدا کنند.

Dial-In Conferencing

بااستفاده از این قابلیت کاربران خارج از سازمان قادرند بدون استفاده از نرم افزار یا سخت افزار خاص و تنها با شماره گیری از طریق خط تلفن در یک کنفرانس صوتی شرکت کنند.

Desktop Sharing

کاربر را قادر می سازد که همه صفحه نمایش خود یا تنها یک مانیتور خود- زمانی که چند مانیتور وصل است- را به اشتراک بگذارد.

Application Sharing

کاربر را قادر می ساز که یک برنامه خاص را به جای اشتراک گذاری کل صفحه نمایش، به اشتراک بگذارد.

Polls

کاربر را قادر می سازدکه یک رای گیری را شروع نماید و افراد حاضر در کنفرانس در این رای گیری شرکت نمایند و نتایج را مشاهده نمایند. این قابلیت یک رای گیری آنلاین را شبیه سازی می کند.

Whiteboard

با استفاده از Whiteboard می توان یک کلاس واقعی را شبیه سازی کرده و علاوه بر امکانات یک تخته وایت برد امکان این را داشت که آن را در اختیار افراد مختلف قرار داد تا نظرات خود را روی آن بنویسند و به اشتراک قرار دهند

Presentation

ارائه ی یک اسلاید شوی PowerPoint به راحتی با این قابلیت صورت می گیرد. این قابلیت یک اتاق کنفرانس واقعی را شبیه سازی می کند. شرکت مایکروسافت با طراحی office web application Server 2013 این امکان را ارائه نموده است تا کاربران بتوانند به راحتی نسبت به ارائه مطالب خود در جلسات ویدئو کنفرانس بپردازند.

Mobility

ارتباط در حال حرکت ، با استفاده از نسخه موبایل Lync شما می توانید در زمانی که در حال حرکت هستید به سیستم وصل شوید، ارتباط برقرار کرده و در کنفرانس شرکت کنید. همچنین با این امکان می توانید با کلیه افراد داخل سازمان خود به صورت نوشتاری نیز ارتباط داشته باشید.

Group Chat

چت چند نفره روی یک موضوع از قبل تعیین شده و ذخیره آن ها در سیستم هر یک از افراد حاضر در این چت، کمک بسزایی به افراد در جلسات و همچنین موضوعات سازمانی می کند. با استفاده از این امکان دیگر نیازی نیست برای یادآوری مطالب جلسه خود سراغ صورت جلسه ها بروید بلکه به راحتی می توانید در پنجره چت مطالب را مطالعه کنید .

شرکت مکاترونیک زاگرس با ۱۴ سال سابقه از سال ۱۳۸۵ ، مفتخر به انجام کلیه خدمات ذیل ، در زمینه ی راه اندازی سیستم ها و تجهيزات مخابراتی آنالوگ و ديجيتال VoIP می باشد .

خدمات مکاترونیک زاگرس در زمینه راه اندازی سیستم ها و تجهيزات مخابراتی آنالوگ و ديجيتال VoIP :

۱-ارائه خدمات انواع تلفن های IP

۲- ارائه خدمات سانترال های IP PBX، سخت افزاری و نرم افزاری

۳- ارائه خدمات سرور فکس نرم افزاری و سخت افزاری

۴-ارائه گيت وی های FXO, FXS

۵- ارائه انواع تجهيزات مخابراتی (E1 Modem, DSLAM, Leased Line and XDSL Modem)

۶- نصب و راه اندازی مايکروسافت لينک

۷- تهیه و ارائه انواع گوشي های وايرلس، Dect ، تصويری، USB ، Soft Phone و کنفرانسی

شرکت مکاترونیک زاگرس - ZMC

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیگر خدمات ما

لیست کامل خدمات