• svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی اهواز - Ahvaz Office

خوزستان ، اهواز ،گلستان ، خیابان فروردین ،نبش خیابان بهمن، مجتمع پاسارگاد، طبقه 2، واحد 2 Unit 2, Floor 2, Pasargad Bldg, Corner of Bahman St, Farvardin Ave, Golestan, Ahvaz, khouzestan, IRAN

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بیشتر ، درخواست خود را ثبت نمایید.

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با ما

061-33754047

ساعت کاری

ما خوشحالیم که در طول ساعات کاری با شما ملاقات کنیم. لطفا یک قرار ملاقات بگذارید

  • شنبه تا پنج شنبه8:30 صبح الی 17 عصر
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی اهواز - Ahvaz Office

خوزستان ، اهواز ،گلستان ، خیابان فروردین ،نبش خیابان بهمن، مجتمع پاسارگاد، طبقه 2، واحد 2 Unit 2, Floor 2, Pasargad Bldg, Corner of Bahman St, Farvardin Ave, Golestan, Ahvaz, khouzestan, IRAN

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بیشتر ، درخواست خود را ثبت نمایید.

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با ما

061-33754047

ساعت کاری

ما خوشحالیم که در طول ساعات کاری با شما ملاقات کنیم. لطفا یک قرار ملاقات بگذارید

  • شنبه تا پنج شنبه8:30 صبح الی 17 عصر

نرم افزارهای حرفه ای ذخيره سازی، تشخيص پلاک، شمارش، تشخيص چهره و …

شرکت مکاترونیک زاگرس با پرسنلی مجرب و متشکل از مهندسین و کارشناسان خبره و با سابقه مفتخر به انجام کلیه خدمات مرتبط به نصب و راه اندازی “ سیستم های حفاظت الکترونیک می باشد ، در ادامه به معرفی یکی از زیر مجموعه های این دسته از خدمات به نام ” نرم افزارهای حرفه ای ذخيره سازی، تشخيص پلاک، شمارش، تشخيص چهره و …” شرکت مکاترونیک زاگرس خواهیم پرداخت.

معرفی خدمت  ” نرم افزارهای حرفه ای ذخيره سازی، تشخيص پلاک، شمارش، تشخيص چهره و …” :
 

نرم افزارهای حرفه ای ذخيره سازی :

سه نوع سیستم ضبط وجود دارد که هر کدام توانایی منحصر به فردی را ارائه می دهند و بنابر امکانات و سلیقه مصرف کنندگان است .

۱- نرم افزار مدیریت ویدیو (VMS) فقط نرم افزار است:
چندین نوع نرم افزار VMS وجود دارد که بر روی رایانه ویندوز شما اجرا می شود و می تواند به هر اندازه سیستم دوربین IP مقیاس بندی شود.

۲-ضبط کننده ویدیویی شبکه (NVR) یک سیستم کامل است :

ضبط ویدیو یک راه حل کامل است که شامل رایانه و نرم افزار می باشد و به طور معمول اختصاصی و قابل توسعه نیست. این سیستم شبیه به سیستم (Video Server) سرور ویدئویی شبکه ای رایانه ای است که نرم افزار ویژه مدیریت ویدیو (VMS) را اجرا می کند و برای ضبط فیلم از دوربین های IP استفاده می شود. رایانه ویندوز معمولاً به عنوان بستر VMS استفاده می شود. فیلم بر روی دیسک سخت کامپیوتر با فرمت ویدیویی ویژه ضبط می شود.اما به جای استفاده از رایانه استاندارد ویندوز ، از یک دستگاه ویژه اختصاصی با سیستم عامل و نرم افزار کاربردی استفاده می کند که برای ضبط ویدیو اختصاص دارد.

۳- سرویس Cloud :

این راه حل ابری ضبط از راه دور (از طریق اینترنت) را برای دوربین های IP در مکانهای مختلف فراهم می کند. به هیچ رایانه ای در محل شما احتیاج ندارد. تعداد دوربین های پشتیبانی شده در هر مکان به پهنای باند اینترنت موجود بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر پروتكل اینترنت فضای ذخیره ابری داشته باشد ، دیگر نیازی به دستگاه ذخیره نخواهید داشت.

با گسترش سیستم های نظارتی و امنیتی در مراکز و فروشگاه های بزرگ و اماکن خاص ضرورت دسترسی به میزان آمار رفت آمد مشتریان و همچنین کارمندان واحد های مذکور به شدت احساس می گردد. از این رو صاحبان تکنولوژی سیستم های نظارتی و دوربین مداربسته با افزودن قابلیت هایی از جمله شمارش افراد، تشخیص چهره، شناسایی پلاک خودرو و …. در صدد رفع این نیاز ها برآمده اند.

نرم افزار دوربین پلاک خوان :

دوربین های با قابلیت پلاک خوانی، دوربین های مداربسته تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند.

نرم افزار شمارش افراد :

قابلیت شمارش افراد یکی از چندین ویژگی تکنیک پردازش تصاویر یا VCA است. VCA مخفف عبارت video content analytic است که تکنولوژی آن در برخی از دوربین های مدار بسته تحت شبکه تعبیه گردیده است. این قابلیت راه حلی شگفت انگیز و دارای ویژگی های هوشمندانه ای است که می تواند انتخابی ایده آل برای بسیاری از مراکز و سازمان های بزرگ با ضرورت شمارش افراد یا مشتریان باشد. شمارش افراد یکی از مجموعه ویژگی های دوربین های اسمارت یا هوشمند است. دوربین های با قابلیت شمارش افراد معمولا به صورت عمودی در ورودی هتل ها، سوپر مارکت ها، موزه ها و … نصب می شوند. این دوربین ها می توانند تعداد افرادی را که به مکان مورد نظر وارد و یا از آن خارج می گردند، شمارش کرده و در زمان واقعی به نمایش بگذارند.

 نرم افزار تشخیص چهره :

زمانی که صحبت از تشخیص چهره در دوربین های مداربسته می شود لایه های متفاوتی از نیاز مد نظر قرار می گیرد. شما باید با توجه به نیاز خود دقیقا مشخص کنید که انتظارتان از یک دوربین تشخیص چهره کدام یک از موارد زیر است. توجه داشته باشید که افزایش انتظارات شما در چنین سیستم هایی بسیار پرهزینه خواهد بود.

امکان تشخیص چهره

ممکن است منظور شما از دوربین تشخیص چهره دوربینی باشد که بتوان در تصاویر ضبط شده آن صورت افراد را تشخیص داد. در این صورت باید با توجه به نیاز خود دوربینی با لنز و روزولشن مناسب را انتخاب کنید.

تشخیص چهره توسط دوربین

ممکن است شما نیاز داشته باشید دوربین صورت افراد را تشخیص داده و تنها از آنها عکس بگیرد. در این صورت مکانیزم ساده ای از پردازش تصویر محل صورت افراد را تشخیص داده و از صورت عکس می گیرد. این تصاویر در سیستم ضبط شما ذخیره می شوند.

تشخیص هویت توسط دوربین

پیچیده ترین حالت زمانی خواهد بود که شما نیاز داشته باشید دوربین گذشته از تشخیص صورت، هویت صورتها را نیز تشخیص دهد. این کار به مکانیزم پردازش تصویر نسبتا پیچیده ای نیاز خواهد داشت. میزان دقت نیز در انتخاب چنین سیستمی بسیار با اهمیت است.

شرکت مکاترونیک زاگرس با ۱۴ سال سابقه از سال ۱۳۸۵ ، مفتخر به انجام کلیه خدمات ذیل ، در زمینه ی راه اندازی سیستم های حفاظت الکترونیک می باشد .

خدمات مکاترونیک زاگرس در زمینه ” سیستم های حفاظت الکترونیک”  :

۱-انواع دوربين های خاص صنعتی (اسکله دريایي، خط توليد، شرايط سخت آب و هوایی)

۲-انواع دوربين های تحت شبکه Network Camera

۳- انواع دوربين های آنالوگ (صنعتی، ديد در شب، حرارتی، اسپيد دام)

۴-انواع تجهيزات جانبی دوربين (ويدئو سرور، لنزهای مگاپيکسلی، کاور، پايه، منبع تغذيه صنعتی)

۵- انواع تجهيزات ذخيره سازی DVR, NVR و کارتهای ذخيره سازی

۶- نرم افزارهای حرفه ای ذخيره سازی، تشخيص پلاک، شمارش، تشخيص چهره و …

شرکت مکاترونیک زاگرس - ZMC

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ترجمه این صفحه

دیگر خدمات ما

لیست کامل خدمات