• svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی اهواز - Ahvaz Office

خوزستان ، اهواز ،گلستان ، خیابان فروردین ،نبش خیابان بهمن، مجتمع پاسارگاد، طبقه 2، واحد 2 Unit 2, Floor 2, Pasargad Bldg, Corner of Bahman St, Farvardin Ave, Golestan, Ahvaz, khouzestan, IRAN

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بیشتر ، درخواست خود را ثبت نمایید.

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با ما

061-33754047

ساعت کاری

ما خوشحالیم که در طول ساعات کاری با شما ملاقات کنیم. لطفا یک قرار ملاقات بگذارید

  • شنبه تا پنج شنبه8:30 صبح الی 17 عصر
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی اهواز - Ahvaz Office

خوزستان ، اهواز ،گلستان ، خیابان فروردین ،نبش خیابان بهمن، مجتمع پاسارگاد، طبقه 2، واحد 2 Unit 2, Floor 2, Pasargad Bldg, Corner of Bahman St, Farvardin Ave, Golestan, Ahvaz, khouzestan, IRAN

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بیشتر ، درخواست خود را ثبت نمایید.

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با ما

061-33754047

ساعت کاری

ما خوشحالیم که در طول ساعات کاری با شما ملاقات کنیم. لطفا یک قرار ملاقات بگذارید

  • شنبه تا پنج شنبه8:30 صبح الی 17 عصر

کامپيوتر های اداری با کاربري های مشخص

شرکت مکاترونیک زاگرس با پرسنلی مجرب و متشکل از مهندسین و کارشناسان خبره و با سابقه مفتخر به انجام کلیه خدمات مرتبط به نصب و راه اندازی کامپيوتر، تين کلاينت و سرور  می باشد ، در ادامه به معرفی یکی از زیر مجموعه های این دسته از خدمت به نام ” کامپيوتر های اداری با کاربري های مشخص شرکت مکاترونیک زاگرس خواهیم پرداخت.

معرفی خدمت  “کامپيوتر های اداری با کاربري های مشخص” :


رایانه اداری، یک رایانه رومیزی استاندارد با تجهیزاتی در حد متوسط و کارایی بالاست. از جمله ویژگی‌های این رایانه‌ها می‌توان به کارت گرافیک آن برد (Onboard) و پردازنده مرکزی با توانایی متوسط و حافظه نسبی مورد نیاز اشاره کرد. این سخت‌افزارها برای پاسخگویی به نیازهای اداری و فروشگاهی که به آن‌ها نرم افزاری های اداری – مالی (Office) نیز گفته می‌شود، ضروری است. موارد ذکر شده در رایانه های اداری با توجه به سطح نیاز مخاطبان ، میتواند طیف متنوعی از قطعات را در خود جای داده و خواسته های کاربر را در آن سطح، تامین نماید.

برای پیدا کردن کامپیوتر موردنظر خود ابتدا باید جواب این سوالات را پیدا نمایید .

تا چه اندازه با انواع personal computer – PC آشنایی دارید؟ چه مدل کامپیوترهای اداری مناسب کاربری شماست؟ برای شما قدرت پردازنده بالا کاربردی‌تر است یا قابلیت جابه جایی سیستم؟ برای تشخیص کامپیوتر مورد نیاز خود لازم است بدانید کامپیوتر برای شما چه کاربردی دارد؟ وب‌گردی، ایمیل، کارهای گرافیکی سنگین، بازی و …. . قبل از خرید بهتر است اولویت‌های خود را مشخص کنید و بر اساس آنها تصمیم بگیرید.

کامپیوترهای رومیزی – desktop computer

این دسته از کامپیوترها به نام PC شناخته شده و در بازار عرضه می‌شوند. همان سیستم‌هایی که شامل کیس‌های بزرگ،مانیتور، موس و کیبورد هستند. به دلیل بزرگ بودن کیس‌‌ها قابل جابه جایی نیستند و با جابه‌جایی مداوم آسیب‌می‌بینند.از مزایای وجود کیس‌های بزرگ می‌توان به امکان و وجود فضای لازم برای ارتقاء رم، هارد ،cpu و همچنین اضافه کردنDVD Writer و…. اشاره کرد. از دیگر نکاتی که می‌توان به عنوان مزیت به آن اشاره‌کرد آزادی در انتخاب قطعات مناسب برای هدف کاربری خود است اما از طرفی اگر در اسمبل‌کردن pc اطلاعات کافی و شناخت لازم از سخت‌افزار را نداشته باشیم ممکن است قطعاتی که تهیه می‌کنیم، مناسب نبوده یا تمام قطعات در کنار هم به درستی کار نکنند.
نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که هر یک از قطعات از برندی متفاوت است و در صورت خرابی هر کدام باید از کمپانی های متفاوتی پیگیری پشتیبانی و گارانتی صورت پذیرد. در صورتی که با سیستم‌های آماده میتوان با شرکت سازنده تماس گرفته و باقی پیگیری‌ها را به آن‌ها سپرد. می‌توان نتیجه گرفت pc به دلیل قابلیت ارتقاء دادن قطعات، سیستمی قدرتمند با حافظه‌ای مناسب برای پردازش و ذخیره سازی اطلاعات است اما از نظر هزینه اماده سازی، سیستمی با قدرت بالا برای مصارف شخصی و روزانه مقرون به صرفه نیست و مناسب فعالیت‌های تخصصی و پیشرفته می‌باشد.

 

717IP3pGlWL._AC_SL1500_

All in one

All in one به نوعی کامپیوتر دسکتاپی به حساب‌می‌آید، اولین سری AIO همچنان بزرگ و سنگین بودند اما درحال حاضر با وجود LCD و قطعات لپ‌تاپی ،all in one به مراتب سبک‌تر و باریک‌تر شده‌اند که در صورت استفاده از موس و کیبورد وایرلس به راحتی قابل جابه‌جایی‌اند و فضای کمتری را روی میز کار شما اشغال می‌کنند. به دلیل سبک طراحی آن‌ها محدودیت‌هایی برای ارتقاء‌دادن قطعات سخت‌افزاری وجود دارد که میتوان گفت سریع‌تر قدیمی‌می‌شوند. هر نوع خرابی در AIO یک فاجعه است زیرا برای انجام سرویس و تعمیرات کل AIO باید ارسال شود که جابه‌جایی و حمل آن با ریسک آسیب زیاد به LCD و سایر قطعات همراه است. قطعات استفاده شده در این دستگاه‌ها لپ تاپی هستند و از لحاظ کارایی با لپ‌تاپ در یک سطح میباشند. برتری AIO نسبت به laptop کیفیت و اندازه صفحه نمایش آن است که ۲۰ -۲۷ اینچ می‌باشد.

لپ تاپ – Laptop

از نکاتی که این روزها اهمیت دارد نیاز به همراه داشتن کامپیوتر است که pc این کاربری را ندارد. قابلیت همراه داشتن لپ تاپ در سفر، جابه جایی آن بین محل کار و دانشگاه باعث شده که جایگزین pc شود. به‌دلیل باطری قابل شارژی که دارد می‌تواند چندین ساعت بدون اتصال به برق کار کند که این امر آن را نسبت به AIO کاربردی‌تر کرده‌است. لپ‌تاپ‌ در سایز‌ها و رزولوشن‌های مختلف در بازار موجود است، صفحه نمایش آن‌ها بین ۱۳ تا ۱۷ اینچ است که به دلیل عدم امکان استفاده از مانیتورهای بزرگ برای استفاده به عنوان کامپیوترهای اداری چندان مناسب نیستند. از دیگر معایبی که برای لپ تاپ میتواناشاره کرد ظرافت آنهاست که باعث میشود عمر کوتاه‌تری نسبت به سایر مدل‌ها داشته باشند.

قیمت تمام شده یک لپ تاپ با مشخصات متوسط که برای انجام فعالیت های روزانه قابل استفاده است نسبت به دسکتاپ کمتر می باشد. زیرا برای استفاده از دسکتاپ هزینه ای جهت تهیه مانیتور نیز مورد نیاز است. اما باید در نظر داشت که قطعات بهکار رفته در لپ‌تاپ نسبت به pcها ضعیف‌تر است که باعث شده بنچمارک لپ‌تاپ‌ها نسبت به دسکتاپ قابل مقایسه‌نباشد. دسکتاپ از نظر قدرت انجام پردازش ها نسبت به لپ تاپ و all in one برتری دارد که همین ویژگی باعث شده تا به صورت کامل از بازار حذف نشود و تنها، کاربرد آن تخصصی‌تر شود و برای انجام کارهایی با نیاز به قدرت پردازش بالا (گیمینگ / گرافیک‌های سنگین و …) مورد استفاده قرار گیرد.

مینی پی سی – MINI PC

مینی پی سی (مینی کامپیوتر ) به دلیل ابعاد کوچک به راحتی قابل حمل و مناسب میز کارهای کوچکی هستند که فضای کمی دارد زیرا این قابلیت را دارد که پشت مانیتور نصب شود. مصرف برق آن در حدود ۱۵ وات است که در ادارات و سازمان‌ها با تعداد کاربران بیشتر میزان قابل توجهی کاهش در مصرف برق را باعث می‌شود. گرما و صدای کمتری تولید می‌کند. در زمان اسمبل کردن مینی‌پی‌سی امکان سفارشی‌سازی دستگاه از نظر سخت‌افزاری با توجه به نیاز و درخواست مشتری وجود دارد اما برخلاف pc ارائه گارانتی کلیه قطعات توسط یک شرکت انجام میشود. مینی کامپیوترها از نظر قیمت نسبت به AIO مناسبتر هستند. مینی پی سی ها تمام قابلیت های کامپیوترهای دسکتاپی مانند( usb،wifi و… ) را دارند و از نظر قیمتی هم رده با ‌پی‌سی‌ها به حساب می‌آیند.

شرکت مکاترونیک زاگرس با ۱۴ سال سابقه از سال ۱۳۸۵ ، مفتخر به انجام کلیه خدمات ذیل ، در زمینه ی خدمات راه اندازی کامپيوتر، تين کلاينت و سرور می باشد .

خدمات مکاترونیک زاگرس در زمینه خدمات راه اندازی کامپيوتر، تين کلاينت و سرور :

۱- خدمات تأمین IPC و کامپيوترهای صنعتی (کامپيوتر Fan less و با کارکرد در دمای ۸۵ درجه سلسيوس)

۲- ارائه کلیه خدمات کامپيوتر های اداری با کاربريهای مشخص

۳- ارائه کلیه خدمات سرور جهت کاربريهای خاص VoIP، CCTV و پردازش و ذخیره سازی در احجام بالا

۴- انواع تین کلاینت Thin Client

شرکت مکاترونیک زاگرس - ZMC

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ترجمه این صفحه

دیگر خدمات ما

لیست کامل خدمات